Cześć. Mówmy sobie po imieniu. Nie jesteś na stronie korpoagencji.
I wierzę, że Tekstowy nigdy taką się nie stanie.
Mam na imię Karol i marketingiem interesowałem się w czasach, kiedy Internet był pieśnią przyszłości, a telefony przyjmowały tylko żetony. Można powiedzieć, że jestem dzieckiem najtisów — kopalni inspiracji!
Zacząłem swoją przygodę od słów. To one były pierwsze. Potem dodałem do tego fotograficzną zajawkę i jakoś poszło.
Mam na swoim zawodowym koncie różne doświadczenia, dzięki którym dziś spotykamy się w tym miejscu — na stronie Agencji Marketingowej „Tekstowy”.
Byłem dziennikarzem, fotografem, moderatorem profili w social mediach największych marek, handlowcem marki premium w trudnej branży, reżyserem teledysku, etatowym copywriterem, a nawet… twarzą w tutorialach na YouTube.
Każdy z projektów był cenną lekcją. A na lekcjach zwykłem uważać, co pomogło mi zrozumieć zasady rządzące marketingiem. Dziś dzielę się nimi z tymi, którzy ze mną współpracują.
Moja specjalizacja to opieka nad profilami social media małych i średnich przedsiębiorstw. Zajmuję się prowadzeniem firmowych stron na Facebooku i Instagramie, tworzeniem treści i ich publikacją. Eksperymentuję też z YouTubem i TikTokiem.
Lubisz kontrowersję i jazdę po bandzie? Dogadamy się.
Wolisz arystokratyczny styl komunikacji? To będzie nam jeszcze łatwiej działać.
Po prostu napisz. Pogadajmy.
Zobaczymy, co da się zrobić.
Karol Rutkowski
