O mnie - Tekstowy

Cześć. Mówmy sobie po imieniu. Nie jesteś na stronie korpoagencji.

I wierzę, że Tekstowy nigdy taką się nie stanie.

Mam na imię Karol i marketingiem interesowałem się w czasach, kiedy Internet był pieśnią przyszłości, a telefony przyjmowały tylko żetony. Można powiedzieć, że jestem dzieckiem najtisów — kopalni inspiracji!

Zacząłem swoją przygodę od słów. To one były pierwsze. Potem dodałem do tego fotograficzną zajawkę i jakoś poszło.

Mam na swoim zawodowym koncie różne doświadczenia, dzięki którym dziś spotykamy się w tym miejscu — na stronie Agencji Marketingowej „Tekstowy”.

Byłem dziennikarzem, fotografem, moderatorem profili w social mediach największych marek, handlowcem marki premium w trudnej branży, reżyserem teledysku, etatowym copywriterem, a nawet… twarzą w tutorialach na YouTube.

Każdy z projektów był cenną lekcją. A na lekcjach zwykłem uważać, co pomogło mi zrozumieć zasady rządzące marketingiem. Dziś dzielę się nimi z tymi, którzy ze mną współpracują.

Moja specjalizacja to opieka nad profilami social media małych i średnich przedsiębiorstw. Zajmuję się prowadzeniem firmowych stron na Facebooku i Instagramie, tworzeniem treści i ich publikacją. Eksperymentuję też z YouTubem i TikTokiem.

Lubisz kontrowersję i jazdę po bandzie? Dogadamy się.
Wolisz arystokratyczny styl komunikacji? To będzie nam jeszcze łatwiej działać.

Po prostu napisz. Pogadajmy.

Zobaczymy, co da się zrobić.
Karol Rutkowski

Doświadczenie

Z zakładce „Realizacje” znajdziesz tylko część mojego portfolio. Stoi za mną praktyka dziennikarskie, praca w dużej agencji, doświadczenie handlu marką premium oraz wiedza zakresu copywritingu i tworzenia blogów.

Zaangażowanie

Jak coś robić, to na 100%. Zawsze stawiam na poznanie zespołu i zaangażowanie go w firmowy marketing. Bo siła każdej firmy są ludzie.

Wsparcie

Nie da się wiedzieć wszystkiego. Jeśli prowadzisz firmę, masz milion spraw na głowie. Ja zadbam o to, aby pozycja marketing na Twojej liście rzeczy do zrobienia, nie zaprzątała Ci głowy.